ASIAKASTUKI

Älä huoli, olemme apunasi ja selvitämme tilanteen nopeasti.

asiakaspalvelu@omasanky.fi

045 787 110 71
(ma-la klo 09.00 – 17.00)

 

Sänkyni on vaurioitunut kuljetuksessa, miten toimin?

Ennen sängyn vastaanottamista paketti pitää tarkistaa huolellisesti vaurioiden varalta. Vahingoittunutta pakettia ei pidä ottaa vastaan, vaan palauttaa kuljetusliikkeen mukana takaisin varastolle, jossa kuljetusliike voi tutkia ja rekisteröidä vahingon. Mikäli huomaat vaurion vasta vastaanottamisen jälkeen, ota siitä kuvat ja toimita ne osoitteeseen asiakaspalvelu@omasanky.fi nimesi, tilausnumerosi ja yhteystietosi kanssa.

Takuu

Sängyn rungolla on 25 vuoden takuu. Patjojen takuut vaihtelevat 2-5 vuoden välillä riippuen tekniikasta. Jousistoilla on pidempi 5 vuoden takuu ja viskoelastisilla patjoilla 2 vuotta.

Pitääkö minun hoitaa sänkyäni?

Kyllä. Sängyn ominaisuuksien ja pitkän käyttöiän takaamiseksi sänkyä tulee hoitaa ohjeiden mukaisesti. Alla olevasta painikkeesta pääset lukemaan kattavat hoito-ohjeet kullekin patjalle ja tekstiilille. Hoito-ohjeet toimitetaan myös jokaisen sängyn mukana.

Tästä hoito-ohjeisiin

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?

Ei huolta, asiakaspalvelumme on valmiina auttamaan. 

045 787 110 71
(arkisin klo 09.00 – 17.00)

asiakaspalvelu@omasanky.fi